Gizarte-ekintza eta boluntariotza

Gizarte-ekintza

Osasuna Fundazioak kirol-praktikarekiko pasioa elkartasunarekin eta konpromisoarekin uztartu nahi ditu. Urtero, hainbat eta hainbat sentsibilizazio- eta gauzatze-kanpaina egiten du, Nafarroako gizarte-sarea osatzen duten beste elkarte batzuekin batera.

Alor honetan, nabarmentzekoak dira denboraldi oro antolatzen dituzten sentsibilizazio-kanpainak, ikastetxeetako Ikasgela Gorritxoa proiektua edo Nikaragua Gizarte Proiektua, zeinari esker baliabiderik gabeko 300 haur futbol-eskola batez eta eguneroko jantoki batez gozatzen ari diren, 2006. urteaz geroztik.

Boluntariotza

Osasuna Fundazioan boluntario izan nahi duzu?

Kirola tresna eraldatzailea, inklusiboa, kohesiboa eta gizartea garatzeko modukoa dela uste baduzu, Osasuna Fundazioak bere boluntario-taldean parte hartzera gonbidatu nahi zaitu, elkartasunez eta modu altruistan bere Gizarte-ekintzako ekimen edota jardueretan parte har dezazun.

Boluntariotza
OSPITALETARAKO ETA GIZARTE-LAGUNTZAKO ZENTROETARAKO BISITAK

Nafarroako ospitaleetan dauden haurrak bisitatzea

Harmaila soziala

'La GRADA Social 'programak aukera ematen die Nafarroako elkarte eta zentro sozio-asistentzialei Osasunak Sadarren jokatuko duen partida batera doan joateko.

Gabonetako marrazki eta postal lehiaketak

Osasungintza zabaltzeko haur lehiaketak

Dibertsitate funtzional eskolak

2017. urtetik, Fundazioak desgaitasuna duten neska-mutilentzako futbol-eskola kudeatzen du.

Eskolarteko dibertsitate funtzional txapelketa

Nafarroako CBU eskola eta ikasgeletakoak diren eta dibertsitate funtzionala duten pertsonentzako eskolarteko txapelketa.

Oroitzapen Gorritxoak

Oroitzapen Gorritxoak proiektuaren bidez, Osasuna Fundazioak hirugarren adinarekin lan egiten du.

Gela Gorritxoa

Osasuna Fundazioaren Gela Rojilla: kluba ezagutzea ikastetxeetan

Nikaragua Gizarte-proiektua

2004 tik, Osasuna Fundazioak Juan Bonal Fundazioarekin elkarlanean dihardu "Nikaragua Gizarte-proiektuan". Ideia ekimen ezin hobe batetik jaio zen: Gol proiektua.