Albisteak

Comercial Gazpik entitate gorritxoarekin duen lotura berritu du

Fundazioa

Comercial Gazpik entitate gorritxoarekin duen lotura berritu du

Comercial Gazpik Osasuna Fundazioaren kirol-, gizarte- eta kultura-proiektuekin elkarlanean jarraituko du Merezimenduko kide kategoriaren bidez. Sadarren sinatu zen ekitaldian Fidel Medrano Osasunako zuzendaria eta Jose Antonio Hidalgo Comercial Gazpiko gerentea izan ziren.

Gazpi S. A., Taxoareko La Estrella Enpresa Parkean kokatua, Mercedes- Benz eta Smart kontzesionario ofiziala da Nafarroarako produktu mota guztien eta Euskal Autonomia Erkidegorako kamioi eta autobusen kontzesionario ofiziala. Automobilak, furgonetak, monobolumenak, autokarabanak, kamioi berriak, aukerako ibilgailuak eta kilometroak saltzen ditu, baita tailer mekanikoa, txapa eta pintura zerbitzua ere.

Abian da Osasuna Fundazioaren Gabonetako postal lehiaketa

29/10/2021

Azaroaren 22ra arte aurkez daitezke obrak, eta hiru kategoria egongo dira: haurrena, absolutua eta desgaitasuna duten pertsonena.

Osasuna Fundazioaren Gabonetako loteria eskuragarri

04/10/2021

6 euroko prezioa duten partaidetzak dira, eta erakundearen gizarte-jardueren aldeko dohaintza euro batekoa da.