Albisteak

Osasuna Atletikoren marrazki eta mikroipuin lehiaketa, Sadar Berriari eskainia

Fundazioa

Osasuna Atletikoren marrazki eta mikroipuin lehiaketa, Sadar Berriari eskainia

Talde gorritxoak lehiaketa honen 20. edizioa antolatu du martxoaren 22tik apirilaren 16ra bitartean

Osasuna Fundazioak ohiko marrazki eta mikroipuin lehiaketan parte hartzeko epea ireki du. Aurtengo edizioan, lanak jasotzeko epea martxoaren 22tik apirilaren 16ra bitartekoa izango da, eta lehiaketa gorritxoen estadio berriari eskainiko dio.
Marrazketa-lehiaketan bi kategoria daude: Osasunartista Txikiak (6 urtetik 12 urtera) eta Hezkuntza Bereziko ikastetxeetako Osasunartistak (6 urtetik aurrera). Horiek apirilaren 16ra arte bidali ahal izango dituzte lanak bulego@fundacionosasuna.com-en, gaian parte hartzen duen marrazki-lehiaketa adieraziz. Erabilitako teknika librea da, baina marrazki guztiek Osasunaren eta Osasuna Fundazioaren mendeurrenaren logotipoa izan beharko dute. Gainera, horien tamaina dina 4koa izango da gutxienez, eta dina 3.Aurkeztutako marrazki guztiek egilearen harremanetarako datuak izan beharko dituzte.
50 marrazki onenak La Morea merkataritza-gunean egongo dira ikusgai.
Mikroipuinen lehiaketan kategoria bakarra dago, 9 eta 16 urte bitarteko neska-mutilentzat. Datorren apirilaren 16ra arte bidali ahal izango dira helbide honetan: oficina@fundacionosasuna.com, gaian zein marrazki lehiaketatan parte hartzen duen adieraziz. Mikroipuinen gehieneko luzera 250 hitzekoa izango da, eskuz edo Arial 14 tipografiaz idatzita, eta haietan parte-hartzailearen datuak agertu behar dira.
Garaikur eta kirol opari onenak sarituko dira.

Artika eta Ollokiren egoitzek jokalari gorritxoen bisita jaso zuten

22/04/2024

Ekitaldia Fundazioak antolatzen duen futbol eskolako ekitaldien barruan kokatu zen

La Morea Merkataritza Zentroak Osasuna Fundazioarekin duen lotura berritu du

17/04/2024

Duela gutxi, Luis Sabalza presidenteak eta Luisa Rigault merkataritza-guneko marketin-arduradunak hitzarmena sinatu zuten Sadarren.

Udako futbol campusean izena emateko epea zabalik

16/04/2024

Ekainean, uztailean eta abuztuan egingo da, hainbat herritan eta adin eta maila desberdinetarako.