Albisteak

06/03/2023

Osasuna Fundazioak eta bizitzak salbatzen dituen "El abc" elkarteak lankidetza indartu dute

Fundazioa

Duela gutxi, Oinarrizko Bizi Euskarriaren prestakuntzan diharduen elkarteak bost panpina berri eman zizkion Osasunako erakundeari

Bizitzak salbatzen dituen "El ABC" elkarteak duela gutxi bost panpina berri eman zituen, eta 20 dira guztira, Osasunak eta bere Fundazioak bihotz-biriketako bizkortze egokirako eta desfibriladore erdiautomatikoak erabiltzeko behar diren ezagutzak transmititzen jarrai dezaten, bihotz-geldialdia izanez gero.
Dohaintza hori gauzatzeko, ekitaldi bat egin zen Taxoareko instalazioetan, eta bertan izan ziren Jagoba Arrasate lehen taldeko entrenatzailea, David Garcia eta Unai Garcia kapitainak, Diego Reyero, Clint Jean Louis eta Carlos Beaumont elkartearen sortzaileekin batera. Halaber, Ibai Ardanaz, CA Osasuna taldearen oinarrizko futbolaren ordezkaria, eta Gorka Goñi, Osasuna Fundazioaren kirol jardueren arduraduna, izan ziren.

Bi elkarteen arteko lankidetza-programa bi fasetan garatu da. Lehenengo fasean, elkarteko kideek prestakuntza eta birziklapena eman diete bi urtean behin Oinarrizko Bizi Euskarrian eta desfibriladorea erabili dute futbol eskoletako begirale guztiei eta Osasunbideko oinarrizko futboleko entrenatzaileei, kirolaren legeak eskatzen duen puntuetako bat betez.
Bigarrenik, begiraleek eta entrenatzaileek Oinarrizko Bizi Euskarrian eta desfibriladorearen erabileran ezagutza zabaldu dute, urtero Nafarroako ia 40 udalerritan eta hurbiltasunean banatuta futbol eskoletan dauden 1.400 haurrak trebatuz, gehi CA Osasunaren oinarrizko futboleko 200 jokalariak.

Ekimen honen bidez, Osasuna Fundazioaren helburu nagusia futbolari gazte guztien giza eta kirol garapena bultzatzea da, eta, horretarako, El ABC-ren laguntza du. Batasunak eta ahalegin partekatuak helburu komun bat dute: BIZITZAK SALBATZEA.

Artika eta Ollokiren egoitzek jokalari gorritxoen bisita jaso zuten

22/04/2024

Ekitaldia Fundazioak antolatzen duen futbol eskolako ekitaldien barruan kokatu zen

La Morea Merkataritza Zentroak Osasuna Fundazioarekin duen lotura berritu du

17/04/2024

Duela gutxi, Luis Sabalza presidenteak eta Luisa Rigault merkataritza-guneko marketin-arduradunak hitzarmena sinatu zuten Sadarren.

Udako futbol campusean izena emateko epea zabalik

16/04/2024

Ekainean, uztailean eta abuztuan egingo da, hainbat herritan eta adin eta maila desberdinetarako.