Albisteak

Osasuna Fundazioak eta Solera asistencial-ek beren batasuna indartu dute

Fundazioa

Osasuna Fundazioak eta Solera asistencial-ek beren batasuna indartu dute

Duela gutxi sinatu zen elkarlana berritzeko hitzarmena, eta bertan izan ziren Fidel Medrano Osasunako zuzendaria eta Borja Macaya Solera Asistencial enpresako gerentea.

Duela denboraldi batzuk, Osasuna Fundazioa eta Solera Asistencial, Nafarroan hirugarren adinekoei zuzendutako zerbitzu espezializatuak kudeatzen dituen enpresak, adinekoen onurarako proiektuak garatzen ari dira.

Lankidetzari Oroitzapen Gorritxoak lanarekin eman zitzaion hasiera. 60 urtetik gorako pertsonei zuzendutako oroitzapen-tailerrak dira, Osasunarekin lotutako oroitzapenen bidez memoria eta autoestimua indartzen laguntzeko. Tailer hauek Sadarren egiten ziren Osasunako Beteranoen Elkartearen laguntzarekin.

Ondoren, bi erakundeen arteko lankidetzak ugarituz joan dira. Horren adibide argiak dira Paseopincho, Nire aitona-amona maiteak edo Alzheimerraren Eguna ospatzeko ekimen ugari.

Abian da Osasuna Fundazioaren Gabonetako postal lehiaketa

29/10/2021

Azaroaren 22ra arte aurkez daitezke obrak, eta hiru kategoria egongo dira: haurrena, absolutua eta desgaitasuna duten pertsonena.

Osasuna Fundazioaren Gabonetako loteria eskuragarri

04/10/2021

6 euroko prezioa duten partaidetzak dira, eta erakundearen gizarte-jardueren aldeko dohaintza euro batekoa da.