Albisteak

22/04/2021

Nafarroako Zerbitzu Ekologikoak Osasunaren gizarte-ekintzarekin elkarlanean jarraituko du Merezimenduko kidearen kategoriaren bidez

Fundazioa

Industria-hondakin arriskutsuen eta ez-arriskutsuen ingurumen-kudeaketan enpresa liderra da

Nafarroako Zerbitzu Ekologikoak taldeak Iruñean, Cintruenigon, Araban eta Sigüenzan ditu egoitzak, eta hondakinen kudeaketa integralean espezializatuta dago. Irtenbide orokorra eskaintzen die enpresei beren industria-hondakinen kudeaketan, hala nola burdinazko txatarrak, metalak, hondakin arriskutsuak, kartoia, plastikoa, zura eta industria-zaborra, ekonomia zirkularra sustatuz eta balorizazioa lehenetsiz deuseztapenaren aurretik. Beti industriaren eta ingurumenaren zerbitzura.

Duela gutxi sinatu zen lankidetza-hitzarmena Osasuna Fundazioarekin. Horren bidez, enpresa Osasunako Merezimenduko kide da. Fidel Medrano Osasunako eta bere Fundazioko zuzendariak eta Alejandro Guindano Nafarroako Zerbitzu Ekologikoen gerenteak sinatu zuten akordioa.

Lerin, Allo eta Miranda de Argako futbol eskolaren egoitzetara bisita

12/04/2024

Miriam Rivas, Kike Barja eta Jorge Herrando izan ziren gorritxoen ordezkariak

KWD Automotivek entitate gorritxoarekin duen lotura indartu du

09/04/2024

Automobilgintzaren sektorean txapazko osagaiak fabrikatzera bideratuta dago enpresa, eta Fundazioko Ohorezko kidea da

Abian da haurrentzako marrazki lehiaketaren 23. edizioa!

08/04/2024

Lanak 2024ko apirilaren 22ra arte aurkeztu ahal izango dira