Albisteak

11/02/2021

"La Caixa" Fundazioak eta Caixabankek Fundazioaren proiektu sozialekin elkarlanean jarraituko dute Ohorezko kide gisa

Fundazioa

Duela gutxi Sadarren sinatu zuten hitzarmena Luis Sabalza Osasunako presidenteak eta Isabel Moreno Caixabankeko Nafarroako, Aragoiko eta Errioxako lurralde-zuzendariak.

Osasuna Fundazioak eta "la Caixa" Fundazioak lankidetza-hitzarmena sinatu berri dute; horren bidez, entitateak Ohorezko kide gisa dituen proiektu sozialekin elkarlanean jarraituko du. Luis Sabalza Osasunako presidenteak eta Isabel Moreno Caixabankeko Nafarroako, Aragoiko eta Errioxako lurralde-zuzendariak sinatu zuten hitzarmena.
Caixabanken eta "la Caixa" Fundazioaren lankidetzari esker, ahultasun ekonomiko edo sozialeko egoeran dauden haurrak Fundazioak antolatutako hezkuntza- eta kirol-tailerretan sar daitezke, eta eskolarteko txapelketan parte har dezakete. Txapelketan, Nafarroako 1.200 ikaslek baino gehiagok parte hartzen dute, 9 eta 11 urte bitartekoek.
Bere lurralde-kapilaritateari esker, Caixabanken bulego-sareak "la Caixa" Fundazioari lagundu diezaioke bere gizarte-lanean, tokiko gizarte-erakundeen beharrak detektatuz eta Fundazioaren aurrekontuaren zati bat bideratuz.

Artika eta Ollokiren egoitzek jokalari gorritxoen bisita jaso zuten

Ekitaldia Fundazioak antolatzen duen futbol eskolako ekitaldien barruan kokatu zen

La Morea Merkataritza Zentroak Osasuna Fundazioarekin duen lotura berritu du

Duela gutxi, Luis Sabalza presidenteak eta Luisa Rigault merkataritza-guneko marketin-arduradunak hitzarmena sinatu zuten Sadarren.

Udako futbol campusean izena emateko epea zabalik

Ekainean, uztailean eta abuztuan egingo da, hainbat herritan eta adin eta maila desberdinetarako.